fredag, mars 13, 2009

3 timmar av blod svett och bävan

Men här är den... en bit av min biljett. Jag är så glad så jag måste lägga in en glad gubbe här.

=)


3 timmar satt jag i kö för att få mina biljetter, och vilka platser sen... på långsidan i mitten, sektionen längst ner. Sån jädra tur. Köade först till konserten den 31/7, men mitt i köandet kom det upp att biljetterna var slutsålda och att de öppnat biljetter till en ny konsert och att min köplats gällde till den nya konserten. Pjuh! Så jädra skönt att jag lyckades få biljetter. Först försökte jag köpa 6 stycken sittplatser, men det var bara att glömma. Hamnade på ståplats, makulerade och backade. Testade att få 2 sittplatser och voila det fungerade! Klickade iväg snabbt som ögat utan att testa om fyra biljetter hade funkat. Nå jag ringde lite skamset till Anka och beklagade mig, men hon var glad som vanligt och sa "nej men ta dem, skit i det". Då sa jag "det har jag redan gjort". Hon ringde senare och berättade att hennes X hade köpt 6 sittplatser till 31/7, hon skulle kolla hur bra platserna var så kanske vi tar dem istället. Bara för att få vara med Anka och P. Vi har en lång U2-historia tillsammans och det är inte samma sak att gå på U2 utan henne. Så J tyckte att vi skulle gå båda kvällarna eftersom P lyckades få 6 ståplatsbiljetter till den 31/7.

Inga kommentarer: