söndag, mars 01, 2009

Bolt 3D



Jag och barnen var på bio idag och såg Bolt. I 3D-versionen. Idag får man inte heller såna där pappersglasögon som trillar av näsan hela tiden, utan riktiga plastglasögon, nästan som ett par riktiga solbriller. Kul att SF börjat med 3D-filmer. Jag älskar 3D-filmer.

Jag ger den 3 vogoner av 5 möjliga. Gillade animationerna, den var ganska förutsägbar, men jag tror den riktar sig mot den yngre publiken så då kanske man inte ska ha så höga förväntningar. Men det är det jag brukar gilla med animerade filmer nu för tiden, oftast har de med skämt som vi vuxna uppskattar. Jag hade iaf en trevlig stund och jag skrattade högt några ggr. Men å andra sidan så brukar jag göra det för det mesta.


J kunde inte hänga med eftersom han jobbat över hela helgen.

Inga kommentarer: