fredag, januari 16, 2009

Jobbigt

För det första så hämtade jag barnen (jobbigt 1, att gå utanför dörren) och sen stannade vi på vägen hem och köpte med oss sushi (jobbigt 2) till dem för att jag inte orkar laga nån mat ikväll. Bra seg fortfarande. Har inte ens orkat kolla mina jobbmail (jobbigt 3) för att svara på dem. Min chef ringde igår (jobbigt 4) och min kollega idag (jobbigt 5). Men jag orkar inte. Jag har nog ont i magen som det är (jobbigt 6).


Men tillbaka till det jobbiga nummer 2. Sushi. Det är favoritmaten nummer ett för mig, och nu när jag kör LCHF-kost så kan jag inte äta sushi. Måste kanske komma på nån variant för det, men tills jag gjort det så får jag helt enkelt avstå. SNYFT. Så snacka om att mina barn suktade mig när de smaskade i sig sina underbart vackra sushibitar.

Inga kommentarer: