fredag, januari 09, 2009

Kerstin är kär i J

Hon är så kär så hon dyker ner i hans papperskorg och rotar fram hans använda tops. Och det var inte första gången hon gjorde det. Men hon såg otroligt charmig och söt ut när hon kom med hans gamla tops i munnen förut idag. Jag tittade på henne och frågade henne vad hon pysslar med och vad det är hon har i munnen. Hon stirrade tillbaka och jag tror hon blev lite rädd för hon släppte topsen på golvet och sprang iväg som ett skållat ollon. Jag gick fram till saken på golvet och det var då jag upptäckte att det var J´s gamla tops. Fräääääscht! Men jag hade kul åt grejen och sen mailade jag J och berättade. Senare på kvällen när J kom hem så var Kerstin den första att hoppa upp i hans famn för att gosa. Hon gosar aldrig med mig. Ändå är det jag som ger henne mat och plockar upp deras bajs och kiss från kattlådan. Morr. Livet är orättvist!

Inga kommentarer: