lördag, januari 24, 2009

Felix har fotograferat Kiss-Kerstin och Bög-Bosse

Kerstin
Bosse
Foto: Felix 090124
Varför jag kallar Kerstin för Kiss-Kerstin vet ni. Men Bög-Bosse blev till för att i förrgårnatt när vi gick och la oss så skulle han prompt gosa med J och vägrade komma och gosa med mig. Så då började jag kalla honom för Bög-Bosse. Det enda han gillar att göra med mig är att jaga mina tår i sängen. Inatt så var jag tvungen att skrika och vifta med kudden för att han skulle lämna mina tår ifred. Han tror väl att det är en liten råtta under täcket. Han verkar inte fatta att det är min kropp som är under täcket. Hmmm... kanske ska döpa om honom till Dum-Bosse istället?

2 kommentarer:

Anonym sa...

Verkar som att kissen har svårt att fatta?

Kanske den är en bill och bull katt? Skänk den till metro kanske ....

mårten gås

Anonym sa...

Eller skänk den till expressen som försöker bedriva gatujournalistik?