onsdag, januari 07, 2009

Första dan på jobbet


Ja men det gick ju riktigt bra. Dels för att jag poppade upp nästan direkt när klockan ringde i morse kl 05:30 och för att det gått tokbra på jobbet hela dagen. Inga möten bokade och jag kunde jobba ifred i stort sett hela dagen utan störningsmoment.

Funderar på att skriva en årskrönika. Brukar inte göra det, men kan vara kul att försöka minnas 2008 från mitt perspektiv. Ska fundera på saken. Återkommer i så fall med en sådan. Och kom ihåg, jag har inte lovat något. Funderar även på att ge ut min bloggadress till fler personer. Jag är lite väl hemlig kanske? Nu har J och Anka tillgång till den. Men den här bloggen är mest för min egna skull. Jag har alltid skrivit dagbok och när vi la ner min hemsida när vi flyttade ut till Värmdö så började jag blogga. Jag har ett motstånd mot ordet blogg fortfarande. Men det är väldigt smidigt att blogga.

Inga kommentarer: