torsdag, juli 26, 2012

26/7-2012 - dag 18


Dagens bild
: Idag köpte jag med mig pizza hem till alla (orkar inte laga mat i stöket just nu). Även till mig. Men jag åt innehållet och hoppade över brödet. Det var jättegott. Köpte en Viking special. Först gör de en inbakad pizza med ost och tomatsås. Sen när den kommer ut från pizzaugnen så skär de upp den i mitten och fyller den med kebabkött, isbergssallad, tomat, rödlök, pepperoni och vitlökssås.

Veckodag: torsdag
Jobbat: 9:30-16:00
3 x Snackigt om dagen:
1. Lite less på stöket här hemma nu. Eller nej förlåt... JÄTTELESS på stöket här hemma nu. Vill bara att det ska bli klart.

2. Längtar till helgen när jag kan städa bort stöket och få ordning på alla saker som är utspridda i huset.

3. På måndag kommer min kollega tillbaka från sin semester och därmed är 3 veckor ensamhet på jobbet över. Ska bli kul att se henne, har inte sett henne på 7 veckor.

Väder: Superhett väder. Ca 25 grader och jättesol ute.

Ätit idag:
Frukost: Äggröra, bitar av revbensspjäll. Kaffe med grädde.
Lunch: Fetaostsallad. Kyckling, revbensspjäll. Vatten. Svart kaffe.
Mellis:
Middag: Pizza Viking special (utan brödet). Vatten.
Kvällis: Kaffe med grädde. 1 ruta ekologisk Valrhona.

Dagens kcal:1310
Dagens kh:19 g
Antal steg: 20130
Tränat: 41 min löpband på morgonen. 41+40 minuter löpband på kvällen.
Vardagsmotion: 20 min promenad mellan jobbet och Slussen på eftermiddan.

Inga kommentarer: