söndag, juli 29, 2012

29/7-2012 - dag 21

Dagens middag. Grillad lövbiff med tzatziki och salladsblad och tunnskivad tomat.

Dagens lunch. Ugnsbakad lax med tunnskivad tomat och rysk yoghurt.

Dagens bilder
: Middag och lunch.

Veckodag: söndag
Jobbat:
3 x Snackigt om dagen:
1. Sjukt bra dag. Vi har påtat inomhus. Vi har påtat utomhus och fått massor gjort.

2. Jag älskar att ha sån här energi som jag har nu. Jag kan nästan lova att det beror på den här kosten. Så strikt som jag är nu har jag aldrig lyckats vara ett längre tag, men nu helt plötsligt går det som en dans. Har inte fuskat en enda gång, jag tar alla mina 20000 steg varje dag (och lite till) och allt bara flyter. 21 dagar avklarade och bara 345 dagar kvar. Snart är jag där ;)

3. Imorgon är min plan att jag ska vakna kl 5 och köra ett dubbelpass direkt på morgonen på löpbandet. Då är jag uppe i ca 10000 steg innan frukost.

Väder: Superbra väder hela dagen tills vi hade hängt upp två maskiner med tvätt. Då kom regnet och åskan. Tack för det jävla vädergud.

Ätit idag:
Frukost: 2 kokta ägg. Ölkorv. Ostkuber. Kaffe med grädde.
Lunch: Lax med tunnskivade tomater och rysk yoghurt. Vatten.
Mellis: Inget
Middag: Grillad lövbiff med tzatziki. Salladsblad och 2 tunnskivade körsbärstomater. Vatten.
Kvällis: Kaffe med grädde. Kall lövbiff med bregott. Ostkuber.

Dagens kcal: 1127
Dagens kh:12
Antal steg: 20136
Tränat: 42 min löpband
Vardagsmotion: Påtat hela dagen inomhus och utomhus och fått massor med steg och motion och svett som försvunnit från min kropp.

1 kommentar:

Unknown sa...

Du är så bra som fortsätter på din rätta väg! Bra jobbat! :)
Ha en underbar dag!
Kram kram
//Lana