onsdag, juli 18, 2012

18/7-2012 - Dag 10



Dagens bild
: Glömde ta bild på dagens mat så bjuder på gårdagens lowcarbonara istället. Strimlade morötter, blomkål, bacon och parmesan.

Veckodag: onsdag
Jobbat: 9:30-16
3 x Snackigt om dagen:
1. Bra dag och lugn dag på jobbet.

2. Både kalorier och kolhydrater har hållt sig på en låg nivå.

3. Och idag flyttade även min svägerska in resten av veckan. Trevligt som tusan.

Väder: Blandat väder med både åska och sol.

Ätit idag:
Frukost: Äggröra, 2 salamirullar. Vatten.
Lunch: 2 kycklingklubbor, spenat, tomat. Vatten.
Mellis: 1 kopp svart kaffe.
Middag: Broccolipuré och köttbullar. Vatten.
Kvällis: Kaffe med grädde. 1 oopsie med bregott, ost, salami. Salamirulle med creeme cheese.

Dagens kcal: 1093
Dagens kh: 14 g
Antal steg: 20073
Tränat: 43 min löpband på morgonen och 49 min på kvällen
Vardagsmotion:  Gått fram och tillbaka mellan Slussen och jobbet på morgonen och kvällen á 20 min.


2 kommentarer:

Unknown sa...

Härligt med gäster! :)
Duktig du är som fortsätter på den "rätta" vägen!
Ha en toppen dag!
Kram kram
//Lana

Trillian sa...

Japp 354 dagar kvar. Envis är mitt förnamn egentligen ;)

Kram