måndag, oktober 31, 2011

28/10-31/10-2011

Parma, feta och melonsallad med saffransdressing på Il Piatto i Nacka Forum

Krabbsallad med fetaostsallad, vinägrette och alfa alfagroddar.
Dagens bild: Helgens mat och idag åt vi rester av krabbpajen. Den är så jäkla god den där pajen.

Veckodag: lördag-måndag
Jobbat: semester idag och lördag och söndag jobbade jag 8 timmar totalt.
3 x Snackigt om dagen:
1. Längtade till idag när jag gick och la mig igår. Ville verkligen komma igång med träning och mat igen. Just nu känns det grymt skönt i kroppen igen. Hoppas bara inte den sedvanliga huvudvärken kommer bara för att jag ska få ut kolhydratsgiftet från kroppen.

2. Har typ slöat resten av dagen och bara njutit av min ledighet.

3. Tuva är på ridläger och Felix är hos sin pappa och J jobbar så det har varit en härlig stund för mig själv hemma idag.

Väder: Strålande solsken

Ätit idag:
Frukost: 2 finncrisp med ost och skinka. 1 bit brie. Kaffe med grädde.
Lunch: 2 finncrisp med ost och skinka. Kaffe med grädde.
Mellis: Inget
Middag: Krabbpaj med sallad och vinägrette. 1 glas vatten.
Kvällis: Kaffe med grädde.

Dagens kcal: 1629
Dagens kh: 46 g

Tränat:
Löpband
45 min

3,02 km
14:54 min/km
4,03 km/h

Styrketräning
10 min

3x20 crunches

NP - Now playing:
Breaking Bad 04.07

Inga kommentarer: