söndag, oktober 16, 2011

15/10-16/10-2011



Dagens bild: Lowcarblasagne med sallad både idag och igår.

Veckodag: lördag och söndag
Jobbat: Jobbat ca 6 timmar båda dagarna
3 x Snackigt om dagen:
1. Jobbat hårt hela helgen.

2. Igår var jag och J och storhandlade, det var faktiskt skönt att göra det en lördag men det var väldigt mycket folk i farten. Varför kan inte folk bara stanna hemma när det är helg?

3. Jag undrar hur jag ska orka med kommande två veckor? För nu kommer jag bli tvungen att jobba mycket för att hinna med allt. Men som jag sagt tidigare i veckan, sköt sömnen, maten och träningen så ska det nog gå bra. Men jag känner mig redan lite sliten. Inte bra!

Väder: Fint väder både igår och idag

Ätit idag:
Frukost: Äggröra med ost. Blacky skinka. 1/2 avokado med kaviar. Kaffe med grädde.
Lunch: Kaffe med grädde. Brie, ölkorv, raw agave.
Mellis: Inget
Middag: Lowcarblasagne. 1 glas vatten.
Kvällis: Kaffe med grädde. 2 rutor mörk choklad.

Ätit igår:
Frukost: Äggröra med ost. Kaffe med grädde.
Lunch: Inget
Mellis: Inget
Middag: Lowcarblasagne. Sallad. 1 glas vatten.
Kvällis: Kaffe med grädde. 2 rutor mörk choklad. Lite nötter.

Tränat: Vilodag

NP - Now playing:
PanAm 01.01 

2 kommentarer:

Jane sa...

Hej trillian

Hur har du gjort lowcarb lasagne? det ser jätte bra ut.

:) Jane

Trillian sa...

Hallå Jane

Världens enklaste. Bechamelsås på grädde och massor med ost och utan mjöl. En supergod köttfärssås med mycket smak. Stek halloumi och strimla morot i juliennestavar och skiva lite tomater.

Lager 1: Bechamelsås
Lager 2: Halloumi, morot och tomat.
Lager 3: Köttfärssås
Lager 4: Bechamelsås

In i ugnen i 200 grader i ca 20 minuter eller tills det har gockat ihop sig.