fredag, oktober 21, 2011

19-21/10-2011

Lowcarbonara

Rester av korvstroganoffen


Köttbullar med morot, tomat och avokado
Dagens bild: Orange mat på hösten. Gotteligott!

Veckodag: Onsdag-fredag
Jobbat: Heltid plus övertid 4-6 timmar varje dag
3 x Snackigt om dagen:
1. Senaste dagarna har varit hektiska. Jobbat tokmycket och igårkväll fick jag sådär tokont i magen igen. Så satt hemma och jobbade idag med magvärk.

2. Magonten då. Har funderat lite på om det har med gluten att göra men idag började jag och J att prata om det kanske handlar om njursten eftersom det gör ont långt nere i magen ner mot blåsan och att jag har ilningar när jag kissar. Så när jag googlade på njursten så kände jag igen symptomen. Men å andra sidan tycker jag alltid att man känner igen symptomen till alla slags sjukdomar som finns. Så det kan ju likaväl var inbillningssjuka. J tyckte att jag skulle åka till vårdcentralen men det tyckte inte jag. Så här sitter jag en fredagkväll och jobbar med laptopen i knät och tittar på Idol 2011 med magont.

3. J var en hjälte idag och slutade tidigare på sitt nya jobb och hämtade Tuva från skolan. Hade aldrig orkat att köra bil. Älskar verkligen den där människan J.

Väder: Kallt men soligt

Ätit idag:
Frukost: Tonfiskröra. 2 finncrisp med bregott. Kaffe med grädde.
Lunch: Kaffe med grädde. Ölkorv. Brie.
Mellis: Inget
Middag: Lowcarbonara. 1 glas vatten.
Kvällis: Kanelbulle, choklad. Kaffe med grädde.

Dagens kcal: --
Dagens kh: --

Tränat: --

NP - Now playing:
Idol 2011

Inga kommentarer: