tisdag, oktober 04, 2011

4/10-2011

Dagens bild: Räkmacka på danskt råg från Systrarna Delselius.

Veckodag: tisdag
Jobbat: 5:30-18:00
3 x Snackigt om dagen:
1. Oj herregud vilken dag jag haft på jobbet. Jag klantade mig något överjävligt och gjorde ett sjukt nybörjarmisstag som ställde till det verkligen för ett av våra bolag. Tur att mina chefer är så grymma som de är så de inte skällde ut mig. Jag hade verkligen sjuk ångest hela dagen efter det, och nu också. Jag HATAR verkligen att göra fel. Min högsta chef sa bara "såja nu tar vi det lugnt och ingen idé att älta, nu fixar vi detta". Så skönt att ha en person som honom och min närmaste chef som stöttar en till 100%. Men jag höll mitt lugn även fast jag svor som en bortsbindare. Men det gör jag å andra sidan alltid så inget nytt där inte. Så förhoppningsvis kan jag sova inatt utan att ligga och älta och få mardrömmar. Varför ska jag ha såna krav på mig själv för?

2. Trött

3. J köpte mat på vägen hem så när jag dök upp hemma trött och slut så hade han köpt goda räkmackor från Systrarna Delselius vid Grisslinge Havsbad.

Väder: Eh jaha var det sånt idag?

Ätit idag:
Frukost: 1 knäckemacka med ost. Kesella. Kaffe med mjölk.
Lunch: 1 knäckemacka med ost. Kesella. Kaffe med mjölk.
Mellis: Inget
Middag: Räkmacka. Kaffe med grädde. 1 glas vatten.
Kvällis: Kaffe med grädde. 2 rutor mörk choklad. Några nötter. 1 glas vatten.

Dagens kcal: Har inte räknat
Dagens kh: Har inte räknat

Tränat: Vilodag

NP - Now playing:
Biggest Loser säsong 12 avsnitt 1

Inga kommentarer: