torsdag, oktober 13, 2011

13/10-2011

Dagens bild: Veggotorsdag. Här hittar ni receptet (länk till min matblogg) om ni är sugna på denna svingoda vegetariska Chili sin Carne med Persiljeyoghurt. Muuuums!

Veckodag: torsdag
Jobbat: 6-18 / 19-21
3 x Snackigt om dagen:
1. Bra jobbdag, har fått bra flyt på mina tester. Uppgradering om 1 månad så bäst att testa på.

2. Jag var så himla nöjd med mig själv imorse, när jag gick upp kl 5 för att träna. Love it!

3. Felix hemma med mig och jag hjälpte honom med matten och efteråt kom han och gav mig en kram och sa tack. Sånt uppskattar jag. Men jag älskar verkligen ekvationer. Jag måste vara störd.

Väder: Soligt

Ätit idag:
Frukost: 1 knäcke med bregott, mjukost och blacky skinka. 2 kokta ägg med kaviar. Kaffe med grädde.
Lunch: 1 bit revbensspjäll. 1/2 knäcke med bregott och mjukost. Kaffe med grädde.
Mellis: Kaffe med grädde. 1/2 knäcke med bregott och mjukost.
Middag: Chili sin Carne med Persiljeyoghurt. 1 glas vatten.
Kvällis: Kaffe med grädde. 2 rutor mörk choklad.

Dagens kcal: --
Dagens kh: --

Tränat:
Löpband
45 min

Intervall från 4-5,5 km/h
3,74 km
12:02 min/km
4,99 km/h

NP - Now playing:
Breaking Bad 04.05

Inga kommentarer: