tisdag, oktober 25, 2011

25/10-2011




Dagens bild: Dagens middag blev våran goda linssoppa med surdegsvitlöksbröd och Saltå Kvarns Äpple & Mango. Inte ofta jag dricker annat än vatten, men det var gott att få lite fruktdryck till middag idag.

Veckodag: tisdag
Jobbat: 9-17:30
3 x Snackigt om dagen:
1. Åkte och handlade efter jobbet tillsammans med alla andra som fått lön. Suck. Det första som händer är att en snubbe bufflar in i mig. Men resten av handlingen gick bättre. 90% av allt jag handlade var ekologiskt så jag kände mig glad och nöjd. Plus att jag fick betala konventionellt pris för den ekologiska rödkålen. De hade inte matat in den i systemet så jag fick den för några kronor bara. Det är alltid trevligt att tjäna en femma.

2. Och idag fick jag mail från Tuvas ridläger där ägaren sa att hon skulle ha två miniläger under nästa vecka. Så jag pratade ihop mig med J och Tuvas pappa och sen mailade jag ridlägret att vi tar platsen på 4-dgrslägret. Gissa om jag hade en lycklig dotter när jag ringde till henne och berättade det. Hon lät ärligt talat superchockad.

3. Jag skulle behöva måla mina naglar, men jag orkar inte.

Väder: Kaaallt

Ätit idag:
Frukost: Äggröra. 1 glas vatten.
Lunch: Pulled rostbiff, äggröra och majonnäs. Kaffe med mjölk.
Mellis: Kaffe med mjölk.
Middag: Linssoppa, 2 skivor vitlöksbröd, 1 glas äpple&mango.
Kvällis: Kaffe med grädde. 1 smörbulle.

Dagens kcal: --
Dagens kh: --

Tränat: --

NP - Now playing: --

Inga kommentarer: