tisdag, november 01, 2011

1/11-2011


Dagens bild: Varmrökt lax och Thaisallad med röda linser, böngroddar, avokado och rostade cashewnötter. Hampabollar till kvällsfikat.

Veckodag: tisdag
Jobbat: semester
3 x Snackigt om dagen:
1. Idag har vi bott i huset i 6 år. Galet vad tiden gått fort. Firade med kaffe och hampabollar.

2. Åkte till Värmdös enda Krav-certifierade butik idag. Ica Kvantum av alla butiker. Jag blev lite paff när jag upptäckte det igår. Vi handlade där mycket när vi flyttade ut till Värmdö men senaste åren så har vi prioriterat de andra butikerna som Sabis och Coop. Men jag kommer ge Ica Kvantum en chans igen. Plus att jag blev glatt överraskad när jag hittade så många bra råvaror från bland annat Saltå Kvarn där. Så har köpt på mig en massa nyttiga saker nu.

3. Och där kom huvudvärken. Vet inte om det beror på sockerhelvetet eller på att jag tog ett långpass på löpbandet idag.

Väder: Blött och trist men det regnade iaf inte. Det var bara blött.

Ätit idag:
Frukost 1 (innan träning): Kesella, kokosfett. Vatten.
Frukost 2 (efter träning): Glutenfritt knäckebröd med bregott, ost och skinka. Kaffe med grädde. Vatten.
Lunch: Kaffe med grädde. Glutenfritt knäckebröd med bregott och Västerbottensost. Varmrökt lax.
Mellis: Inget
Middag: Varmrökt lax och Thaisallad med röda linser, böngroddar, avokado och rostade cashewnötter. Vatten.
Kvällis: Kaffe med grädde. Hampabollar.

Dagens kcal: 2015
Dagens kh: 59 g

Tränat:
Löpband
80 min

5,91 km
13:32 min/km
4,43 km/h


Styrketräning
10 min

3x20 axelpress
3x10 axellyft
3x10 bicepscurls


NP - Now playing:
Biggest Loser säsong 12 avsnitt 1

Inga kommentarer: