torsdag, november 03, 2011

3/11-2011


Dagens bild: Goda röror på halvor av lchf-frallan jag bakade igår. Blev jättegott. Nästan som smörgåstårta ju. Sa jag att de bara innehåller 1 g kolisar per halva?

Veckodag: torsdag
Jobbat: semester
3 x Snackigt om dagen:
1. Åkte och hämtade Tuva från ridlägret idag. Heeeerreguuuud! Det tog mig 4,5 timme. Jag säger bara att det är en jäkla tur att vi bor på rätt ö. Värmdö och inte i Ekerö. Vilka helvetesköer det var. Hela högerfilen på Tranebergsbron stog helt still. Jag tror det tog mig 30 minuter att åka 100 meter. Så till slut tog jag vänsterfilen och åkte via Marieberg och Västerbron hemåt. Jag tror jag gjorde rätt val. Hade säkert suttit i mitten av Traneberg vid det här laget. Suck.

2. Som tur var så var jag smart och förberedde kvällens mat. Så det var bara att göra kaffe och ta fram rörorna och äta. Annars hade jag varit ännu surare.

3. Nä det här var ingen bra dag. Men jag är glad att Tuva hade haft det kul på lägret iaf. Just nu försöker jag bearbeta J att vi ska flytta från Sthlm. Det går sådär.

Väder: Blött, äckligt.

Ätit idag:
Frukost: Kesella med vanilj och kokosfett. 1 glas vatten.
Lunch: Lchf-fralla med gubbröra. Kaffe med grädde.
Mellis: Inget
Middag: 1,5 lchf-fralla med gubbröra, laxröra och tonfiskröra. Ägghalva. Kaffe med grädde.
Kvällis: Grok ostknappar. 3-4 glas vatten (sjukt törstig hela kvällen)

Dagens kcal: --
Dagens kh: --

Tränat:
Löpband
50 min

3,9 km
12:49 min/km
4,68 km/h

NP - Now playing:
Breaking Bad 04.07

Inga kommentarer: