tisdag, november 15, 2011

15/11-2011

 Dagens bild: Snabbmat ala lchf. Istället för att köpa en kolhydratsstinn pizza eller hamburgare så stekte jag lite bacon, stekte två ägg, delade på en avokado och rev parmesan över. Perfekt och mättande snabbmat the good way. J gjorde pasta till honom och Felle.

Veckodag: tisdag
Jobbat: 9-17:30
3 x Snackigt om dagen:
1. Två dagar kvar till uppgradering. Så det blir jobb hela helgen.

2. Idag var jag grymt trött på trafiken igen. Så frustrerad på alla idioter som hela tiden ska tränga sig, köra i bussfiler och sen slänga sig in så fort de ser en lucka.

3. Nu är jag lite trött. Ska göra iordning mat till imorgon och sen ska jag duscha och sova. Sitter här svettig just nu efter kvällens långpass på löpbandet.

Väder: Kallt och torrt.

Ätit idag:
Frukost: Äggröra med ost. 1 glas vatten.
Lunch: 1 avokado med kaviar. Lchf-morotsfralla med bregott och ost. Kalla köttbullar. Kaffe med mjölk.
Mellis: 1 kopp te.
Middag: 2 stekta ägg, bacon, avokado, 1 lchf-morotsfralla med bregott och färskost. Kaffe med grädde.
Kvällis: Inget

Dagens kcal: --
Dagens kh: --

Tränat:
Löpband
85 min

Veckans långpass på löpbandet
6,49 km
13:06 min/km
4,58 km/h

NP - Now playing:
Biggest Looser Usa 

Inga kommentarer: