lördag, november 05, 2011

5/11-2011

Dagens bild: Köttfärssås med broccoli och parmesan och hemmagjord ketchup utan socker och tillsatser. Recept kommer.

Veckodag: lördag
Jobbat:
3 x Snackigt om dagen:
1. Vad tycker ni om bilderna? Det är mitt nya fototält med dagsljus som ger lite bättre bilder än de senaste veckornas sunkiga gråtrista. Jag är verkligen helnöjd med tältet. Bilderna är inte helt hundra än, det tar nog några veckor för mig att lära mig att ta schyssta bilder i den.

2. Hållt igång hela dagen idag också. Bakat kanelsnurror, gjort hemmagjorda ketchup utan socker och tillsatser, lagat en köttfärssås i 2 timmar och bakat lchf-morotsfrallor. Nöjd med matdagen. Ja förutom att jag åt en kanelsnurra, men en bra kock måste smaka av allt hon gör ;)

3. Men jag fick iaf lite sovmorgon till 10:30. Det var faktiskt det längsta jag sovit den här veckan.

Väder: Tråkig höstdag. Inte en chans att man vill gå ut då.

Ätit idag:
Frukost: 1 kokt ägg. Lchf-fralla med bregott, ost och skinka. Kaffe med grädde.
Lunch: Inget
Mellis: Lchf-morotsfralla med bregott och ost. Kaffe med grädde.
Middag: Köttfärssås med broccoli och parmesan. 1 glas vatten.
Kvällis: Kanelsnurra. Kaffe med grädde.

Dagens kcal: --
Dagens kh: --

Tränat: Vilodag

NP - Now playing:
Terra Nova 01.03-01.05 (bra serie gjord av Steven Spielberg)

Inga kommentarer: