söndag, november 06, 2011

6/11-2011

 
Dagens bild: Balsamico- och chiliglacerad lax med apelsinhollandaise och blomkålspuré. Recept hittar ni här.

Veckodag: söndag
Jobbat:
3 x Snackigt om dagen:
1. Tränat med J.

2. Hämtade hem Felix idag. Min lilla gubbe.

3. Haft besök av lillebror och hans familj.

Väder: Trist höstväder idag igen. När såg jag solen senast?

Ätit idag:
Frukost: 1 lchf-morotsfralla med bregott, ost och skinka. Kesella med vanilj. Kaffe med grädde.
Lunch: Inget
Mellis: 1 bulle. Kaffe med grädde.
Middag: Balsamico- och chiliglacerad lax med apelsinhollandaise och blomkålspuré.1 glas vatten.
Kvällis: Kaffe med grädde. 1 bulle.

Dagens kcal: --
Dagens kh: --

Tränat:
Löpband
30 min

2,52 km
11:54 min/km
5,04 km/h


Styrketräning
5 min

3x20 crunches

NP - Now playing:
Terra Nova 01.05-06
Pan Am 01.04

Inga kommentarer: