torsdag, november 21, 2013

21/11-2013


Dagens matbild: Lax med avokadomash och fetaost och baconcrisp över laxen.

Veckodag: torsdag

3 x Snackigt:
1. Stressig dag på jobbet. Idag kände jag lite negativ stress och det har jag inte gjort på länge. Kände mig nästan anfådd pga det. Inte ofta jag känner mig så på det här jobbet. Jag älskar mitt jobb och jag älskar företaget jag jobbar på. Men nu är det lite för mycket för allihopa. 

2. En riktigt bra matdag. Glömde ju berätta, men förra veckans viktnedgång var 1.5 kg. Den här veckan har jag stått still so far. Men jag har goda förhoppningar om att gå ner även den här veckan. Iaf om jag fortsätter med såna här bra matdagar.

3.  Imorgon ska vi på konsert. Lasse Winnerbäck på Hovet. Kom precis på att jag inte skrivit ut biljetterna. Hur glömsk får man bli!!

Väder: Blött, grått och trist. Regnat hela dagen. +3 grader.

Dagens ekomat:
Frukost: 2 st lchf-morotsfralla med bregott, ost och skinka. Kaffe med grädde.
Lunch: Sallad med ägg och kallrökt lax. Vatten.
Middag: Ugnsbakad lax med baconcrisp, avokadomash och fetaoat. Vatten.
Kvällis: Kaffe med grädde. Raw-bite liten bit. 1 lakrits.
Efter träningen: Ostkuber. Vatten.

Dagens kcal: 1775
Dagens kh: 21 g

Dagens träning: 
30 min löpband i högt tempo (till Metallica, då får man alltid energi)
Tabata magen 2x4 minuter


Dagens energifördelning

Inga kommentarer: