fredag, november 12, 2010

12/11-2010

Dagens bild: Tog ingen bild idag heller. Latlolla.

Veckodag: fredag
Jobbat: 8:30-16
3 x Snackigt om dagen:
1. Jag älskar mitt jobb. Idag bestämde jag och min chef att jag ska få lite ändrade arbetstider, tider som passar mitt liv bättre. Så from nästa vecka så jobbar jag hemifrån torsdagar och slutar redan kl 13:30 på fredagar. Utan löneavdrag. Så får jag jobba igen det jag missar på fredagar en annan dag. Torsdagar kanske? Eftersom jag tjänar 2-3 timmar på att slippa sitta i bilköer. Underbara underbara chef och underbara underbara jobb.

2. Nu ska jag och Tuva göra Tiramisu. Imorgon ska vi ha familjedag och då ska vi laga middag ihop och spela spel hela kvällen. Men eftersom vi bestämde att äta Tiramisu till efterrätt så måste vi göra den ikväll istället. Men det går det också.

3. Jobbigt träningspass idag. Kanske 90 minutrarna på cykeln igår som tog ut sin rätt idag. Plus att jag var sur som ättika så jag satt och gaffla konstant i 15 minuter. Jag var bara tyst när jag körde styrketräningen. Då finns ingen plats för gafflande. Efter träningen var jag glad och trevlig igen och familjen andades ut.

Väder: Skitväder
Ätit idag:
Frukost: Äggröra. 1 glas vatten.
Lunch: Kesella med hampafrön, pinjenötter och honung. Finncrisp med bregott och ost. 1 kopp ekogrönt chai-te.
Mellis: 1 kopp ekogrönt chai-te.
Middag: Linssoppa och vitlöksbröd med tzatziki. 1 glas vatten.
Kvällis: Kaffe med grädde. Mörk choklad.


Tränat: Kvällsträning
30 min spinning 23,22 km/h
10 min styrketräning
NP - Now playing: Reklam

Inga kommentarer: