måndag, november 15, 2010

15/11-2010

Dagens bild:

Veckodag: måndag
Jobbat: 9:30-17:30
3 x Snackigt om dagen:
1. Jobbig natt igen. Jag sov knappt något, men vågade inte kolla klockan när jag legat och vänt och vridit på mig en miljon ggr. Jag försökte tom räkna får, men int´fan hjälpte det. Förstår inte vad som händer? Jag blir lite stressad av att inte få sova. Jag brukar inte ha problem med sömnen. JUH!

2. Jobbig träning också tack vare det. Men jag tränade. Det är stort bara det.

3. Jag har gett Felix en utmaning fram till julafton. Inget godis och ingen cola så stryker jag hans skuld till oss plus att han får nya patchen av WoW när den kommer ut. Gissa om han antog utmaningen? Yepp, utan att tveka och vi tog i hand på det också.

Väder: Skitväder, regnade som satan.
Ätit idag:
Frukost: Äggröra. 1 glas vatten.
Lunch: Kyckling, paprika, tomat, creme fraiche. 1 glas vatten.
Mellis: Inget
Middag: Kaffe med grädde. Finncrisp med bregott och gräddost, salami, chevré med raw agave.
Kvällis: Mörk choklad. Vatten.


Tränat: Kvällsträning 20:30
45 min spinning 22,72 km/h (seeeeegt)
10 min styrketräning (orkade inte alla övningar idag, så får ta resten imorgon)
NP - Now playing: Inget

Inga kommentarer: