lördag, november 13, 2010

13/11-2010

Dagens bild: Skulle ta en bild på tiramisun men den hann vi äta upp innan den blev förevigad. Det sa bara slurp.

Veckodag: lördag
Jobbat: helg
3 x Snackigt om dagen:
1. Familjedag. Jag och Tuva började med att åka till stallet i några timmar. Jag tror hon var glad att jag följde med henne. Sen skulle vi spela hela kvällen men J bet sönder en av sina tänder så vår familjekväll avbröts abrupt. Nå det kommer fler kvällar. Men vi hann iaf spela några timmar och sen även laga middag ihop alla fyra. Jättemysigt.

2. J fick sina födelsedagspresenter redan idag. En spretans ny cool eltandborste från Philips och en cool Petter-tshirt.

3. Jobbig träning på morgonen. Iaf första kvarten men sen blev det bättre. Bra att ha i bakhuvudet andra dagar som man har en tung början på träningen.

Väder: Grått och mulet men ganska milt faktiskt
Ätit idag:
Frukost: Finncrisp med bregott och ost. Jalapeno ölkorv. Kesella med hampafrön, pinjenötter, honung och kardemumma. Kaffe med grädde.
Lunch: Inget
Mellis: Kaffe med grädde. Finncrisp med bregott och ost. Jalapeno ölkorv.
Middag: Kycklingwrap. 1 glas vatten.
Kvällis: Tiramisu. Kaffe med grädde.


Tränat: Morgonträning kl 11
45 min spinning 25,65 km/h
10 min styrketräning
NP - Now playing: Inget

Inga kommentarer: