torsdag, november 11, 2010

11/11-2010


Dagens bild: Så gott med Kesella, honung, frön och nötter. Perfekt mellis efter ett träningspass.

Veckodag: torsdag
Jobbat: 8-16:30
3 x Snackigt om dagen:
1. Orkade köra 90 min spinning idag. Men helvete i min gata så ont i arslet jag har just nu.

2. Ola Rapace är fan grymt snygg.

3. Bosse spöade precis på Kerstin. Kattjäkeln hade en tuss i munnen efter den fajten. Kvinnomisshandlare. Så jag jagade ut honom. Inga kvinnomisshandlare i mitt hus tack.

Väder: Tråkigt, trist, grått och blött
Ätit idag:
Frukost: Äggröra. 1 glas vatten.
Lunch: Lax, sallad, creme fraiche. 1 glas vatten.
Mellis: Inget
Middag: Skagenmacka från Systrarna Delselius. Kaffe med grädde.
Kvällis: Kesella med hampafrön, pinjenötter, kardemumma och honung. Vatten.


Tränat: Kvällsträning 19:15
90 min spinning 25,41 km/h
10 min styrketräning
NP - Now playing: Tråkiga programmet Helenius Hörna (tur Ola Rapace är där)

Inga kommentarer: