söndag, november 07, 2010

7/11-2010


Dagens bild: Pitepalt med tillbehör

Veckodag: söndag
Jobbat: helg
3 x Snackigt om dagen:
1. Citat Tuva efter att jag sagt till henne "Ja, men godis tycker du alltid om"

"Men det är väl klart, jag är 12 år mamma".

2. Idag gjorde jag palt för första gången. Det var ju faktiskt inte svårt alls och tokgott blev det. Beställning från Tuva, då hon tjatat på mig i flera veckor att hon är sugen på palt och när hon smakade första tuggan "men ååh vad gooott, det smakar ju precis som riktigt palt". Eh tack... eller nåt!

3. -0,7 kg ner på den här veckan. Närmar mig -15 kg med stormsteg.

Väder: Soligt
Ätit idag:
Frukost: Hembakad halv morotsfralla med bregott, mjukost, tomat och örtsalt. Finncrisp med mjukost, tomat och örtsalt. Kaffe med grädde.
Lunch: Inget
Mellis: 1 skiva valnötsbröd med bregott och ost. Kaffe med grädde. Mörk choklad.
Middag: Palt, bacon, smör och lingonsylt. 1 glas vatten.
Kvällis: Kaffe med grädde. Några köttbullar. Mörk choklad.


Tränat: Vilodag
NP - Now playing: Inget, det är så tyst och skönt i huset.

Inga kommentarer: