fredag, november 05, 2010

5/11-2010


Dagens bild: Dagens frukost. Kesella med frön, nötter och honung. Finncrisp med mjukost och tomat.

Veckodag: fredag
Jobbat: 7-12:30 (hemifrån)
3 x Snackigt om dagen:
1. Åh vad jag älskar halvdagar och framförallt när man jobbar den hemifrån. All kärlek till den braiga uppfinningen Internet!

2. Slöat hela eftermiddan tillsammans med J. Myyyys.

3. Började fundera idag på om jag skulle börja laga veckans vardagsmiddagar på söndan. Då kan jag göra långkok och sen frysa in och ta fram på morgonen samma dag som vi ska äta maten. Så behöver man bara laga tillbehören på kvällen när man kommer hem. Ska fundera lite till.

Väder: Soligt och fint
Ätit idag:
Frukost: Kesella med nötter, pumpafrön och honung. Finncrisp med bregott, mjukost, tomat. Kaffe med grädde.
Lunch: Liten bit kyckling, halv linsbiff. Alfagroddar, tomat, lök och dressing. Vatten.
Mellis: Inget
Middag: Curryköttfärs med alfagroddar. 1 glas vatten.
Kvällis: Kaffe med grädde. Vaniljbulle med grädde.


Tränat: Morgonträning kl 6
Spinning 30 min 26,08 km/h
Styrketräning 15 min

NP - Now playing: Guns n´Roses - Dont You Cry

Inga kommentarer: