onsdag, november 10, 2010

10/11-2010

Dagens bild: Tog ingen bild idag.

Veckodag: onsdag
Jobbat: 9-17
3 x Snackigt om dagen:
1. Idag var det bättre väder än igår då det var storm här i Stockholm.

2. Skön men jobbig träning idag. Har inte tränat sen i fredags förra veckan. I måndags var jag för trött efter att jag inte sovit något söndagnatt och igår var jag fortfarande seg och trött så jag gick och la mig redan kl 20:30. Det känns skönt att jag lyssnar på min kropp istället för att stressa med träningen.

3. Nu ska jag gå och köra lite minispa med mig själv.

Ätit idag: Blött, grått och trist.
Frukost: Äggröra. 1 glas vatten.
Lunch: Kesella med hampafrön, nötter, honung. Finncrisp med bregott och ost. Äckelkaffe från automaten.
Mellis: Inget
Middag: Lax i ugn, avokadosallad, champinjonstuvning. 1 glas vatten.
Kvällis: Kaffe med grädde. Mörk choklad.


Tränat: Kvällsträning kl 20
45 min Spinning 25 km/h
4 min Plankan
15 min Styrketräning
NP - Now playing: Inget

Inga kommentarer: