onsdag, november 17, 2010

17/11-2010


Dagens bild: Dagens middag, zuchiniplättar med varmrökt lax. Det blev jättegott. Men plättarna blev asfula. Tur man kunde gömma dem.

Veckodag: onsdag
Jobbat: 9-16:30
3 x Snackigt om dagen:
1. Min älskling fyller år idag. Han fick sina presenter redan i lördags och han verkar nöjd över dem. Han fick en cool eltandborste och en Petter-t-shirt. Idag har han och Felix käkat tårta medan jag tittade på.

2. Som födelsedagspresent idag fick han skjuts till Solna där han varit på konferens i tre dagar.

3. Jag har mått kanonbra idag, jämfört mot igår när jag mådde rent ut sagt skit. Gick och la mig tidigt igår och idag vaknade jag 3 minuter innan klockan ringde så det kändes verkligen som att jag var utvilad.

Väder: Soligt och fint.
Ätit idag:
Frukost: Äggröra. 1 glas vatten.
Lunch: Biff, paprika, tomater, creme fraiche. 1 glas vatten. 1 kopp ekogrönt chai-te.
Mellis: 1 kopp ekogrönt chai-te.
Middag: Zuchiniplättar med varmrökt lax, creme fraiche och röd lök. 1 glas vatten.
Kvällis: Kaffe med grädde. Mörk choklad. 2 plättar med bregott och råsocker.


Tränat: Vilodag
NP - Now playing: Inget

2 kommentarer:

Tina T. sa...

Halli hallå. Long time no see.
Hur är det med "mina" katter?
Jag saknar dem massor (speciellt Kerstin när jag ser kortet när hon ligger och sällskapar framför datorn). Hon har alltid varit väldigt kär i killar (människor alltså). När jag träffade Micke la hon sig på honom och vägrade flytta sig. Åh pluttan.
Och Bosse sköter sig? Ha ha.
Kram till er
Tina

Trillian sa...

Jodå katterna mår bra och frodas. Iaf Kerstin, hon är bastant och rund som en köttbulle. Men jättego och J´s katt nuförtiden.

Bosse sköter sig alltid. Han gör skäl för sitt namn Bosse-Bus =)

Kram tillbaka
/C