tisdag, november 02, 2010

2/11-2010


Dagens bild: Såhär mörkt var det kl 16 idag när jag åkte hem från jobbet.

Veckodag: tisdag
Jobbat: 6-16
3 x Snackigt om dagen:
1. Tidigt på jobbet idag. Jag borde vara tidigare på jobbet oftare. Fördelar; man slipper köerna, det är lugnt och skönt på jobbet och man får massor gjort innan alla andra dyker upp runt 8-9. Nackdelar; man blir kvällstrött.

2. Träningsvärk. Körde en ny övning på träningen igår. Dumbell, men istället för kettlebell så använde jag en skivstång med 10 kg. Riktigt rolig och effektiv övning. Kände hur hjärtat började pumpa.

3. Det trista med att gå över till vintertid är att det är mörkt när man åker hem och det är redan natt vid kl 16. Varför ska vi ha det så för?

Väder: Jadu, blåsigt och regnigt och trist och mörkt och kallt
Ätit idag:
Frukost: Kesella med hampafrön, pumpafrön och honung. Finncrisp med bregott och ost. Grönt te.
Lunch: Kyckling, creme fraiche och avokado. Vatten.
Mellis: Inget
Middag: Hamburgare med alfagroddar, tomat, lök och dressing. Vatten.
Kvällis: Kaffe med grädde. Mörk choklad och 2 rutor daimchoklad.


Tränat: Kvällsträning kl 20
45 min spinning 26,96 km/h
15 min styrketräning
NP - Now playing: Dr House på Tv4

Inga kommentarer: