måndag, november 08, 2010

8/11-2010


Dagens bild: Trött

Veckodag: måndag
Jobbat: 12:30-17:00 (hemifrån)
3 x Snackigt om dagen:
1. Jag sov 1 timme inatt. Jag brukar aldrig ha problem med att sova och jag låg inte ens och grubblade på något. Sömnen bara infann sig inte. Helskumt! Så nu sitter jag här trött och gäspar käkarna ur led.

2. J trodde att det berodde på att jag inte tränade mig trött. Nä, men jag gjorde annat som borde gjort mig trött.

3. Så ingen träning idag och Felix som ska träna med mig på måndagar. Men det var okej med honom att vi tränar imorgon istället.

Väder: MINUS 9 grader!!!!!!!!!!!
Ätit idag:
Frukost: Finncrisp med bregott och mjukost. Kesella med hampafrön, pumpafrön och raw agave sirap. Kaffe med grädde.
Lunch: Inget
Mellis: Inget
Middag: Halloumiomelett med champinjonstuvning. 1 glas vatten.
Kvällis: Kaffe med grädde. Mörk choklad.


Tränat: Vilodag
NP - Now playing: Inget

Inga kommentarer: