fredag, april 10, 2009

Knäpp dag

Nu har jag två jobberbjudanden att välja mellan. Fick den på kvällens middag hos HZ och M. Han verkar väldigt sugen på att få in mig. Jag lovade tänka på saken och han sålde verkligen in hela konceptet till mig ikväll. Blev jäkligt sugen på utmaningen. För en utmaning blir det. Nackdelen var lönen. Då går jag ner rejält i lön, men som han sa att det finns andra förmåner jag kan få istället. Bonus, mobil (iphone), dator och firmabil. Ja såna saker är ju också lön. Ska först gå på intervjun nästa vecka och sen ska jag verkligen tänka igenom vad jag vill göra närmaste åren. Fan vad spännande och pirrigt det känns nu. Från att igår inte haft några jobberbjudanden så gick det till två stycken samma dag. Är det den berömda ketchupeffekten jag råkat ut för? Eller var det att J berättade till HZ att jag fått det här andra erbjudandet som gjorde att HZ måste snabba sig för att knyta mig till sig. Vet inte och ingen idé att spekulera. Det blir som det blir. Spännande veckor har jag framför mig iaf.

Inga kommentarer: