söndag, april 19, 2009

God morgon

Vi kom hem 03:30 inatt. Kommer inte ihåg ens när jag var ut så länge när vi var iväg på fest sist. J´s lillebror blev gubbe. Hela 30 år. Av oss fick han snoppboken, tuttmemo, ett broderisett där han kan brodera "Helvetes jävla skit" och så fick han en seriös present, en helrekond invändigt, utvändigt plus motortvätt av sin Subaru Impreza. Han verkade nöjd. Jag kunde samtidigt bjuda in till mitt kalas/fest nästa lördag till några av gästerna som är våra gemensamma kompisar. Jag beslutade mig i fredags att jag ska köra nån slags bjudning. Det får bli som det blir, eftersom jag är så sen så förstår jag ju såklart att alla inte kan. Men som jag sa till J, nu får man se vilka som avbokar andra åtaganden för ens skull... nu får man svart på vitt vilka som är ens riktiga kompisar... hehe. Så det blir buffé plus nåt gott att dricka. Anka ska komma hit och sova över hela helgen tillsammans med P så ska hon hjälpa mig med maten och så kan de dricka och njuta av tillvaron. Känns bra att jag till slut valde att ha något.

Inga kommentarer: