lördag, april 04, 2009

Fantastiskt väder ute


(här sitter Bosse och solar i det fina vädret och spanar in vad vi pysslar med)

Nu har vi varit ut och röjt i trädgården, eller J har medan jag har tittat på och pekat med ett lillfinger då och då. Kände att jag inte behövde använda hela handen idag eftersom han verkade så taggad. Grillade korv och satt UTE OCH ÅT!!! Fantastiskt. Det var så varmt så jag satt utan kofta och J och Felix satt med bara t-shirtarna. Saknar Tuva, hon är hos sin pappa för att hon hade tjejmiddag där igår. Hoppas hon kommer imorgon.

Min mommo fyller 90 år idag men eftersom hon är dement så ligger hon på sjukhus uppe i Norrland. Mamma hade varit dit med tårta och fikat tillsammans med några sköterskor och då hade en av sköterskorna frågat mommo hur många år hon fyller idag. Då svarade mommo "21" =)

Sen har vi en till jubilar i familjen idag. J´s bror M fyller 30 år just idag. Han har fest om några veckor så vi behöver komma på något bra att köpa till honom. Vi har dock lite idéer.

Nä nu ska jag städa huset...

Inga kommentarer: