fredag, april 27, 2012

27/4-2012


Dagens bild
: Dagens middag blev ostomelett med champinjostuvning (utan mjöl). Ful bild, jag håller med fullständigt.

Veckodag: fredag
Jobbat: 7:30-17
3 x Snackigt om dagen:
1. Fortfarande febrig och snorig.

2. Min Mini Cooper pajade idag. Är det inte det ena så är det det ta mig fan det andra. Jaja den är över 5 år nu kom jag på idag. Tänk att jag haft den lille skruttisen i 5 år nu. Så dags att åka till farbror doktorn med den. Igen. Det kommer nog bli så mer och mer framöver. Varför gör ingen hållbara bilar längre?

3. J är på AW idag och jag som skulle hämta honom från bussen. Dålig tajming med trasig bil.

Väder: Kanonväder

Ätit idag:
Frukost: Inget
Lunch: 1 oopsie med bregott, ost och blacky. 2 ölkorvar. Kaffe med grädde.
Mellis: Inget
Middag: Ostomelett med champinjonstuvning, gurka och baby spenat. Vatten.
Kvällis: Lchf-chokladmousse med hallon och grädde. Kaffe med grädde.

Dagens kcal: 1780
Dagens kh: 26 g

Tränat: --

1 kommentar:

Unknown sa...

Usch, bläää... Inte kul när bilarna går sönder...
Hoppas det fixar sig! :)
Kram
//Lana