söndag, januari 08, 2012

8/1-2012



Dagens bild
: Köttfärsgryta med kikärtor, avokado och tomatskivor.

Veckodag: söndag
Jobbat:
3 x Snackigt om dagen:
1. Skön dag.

2. Har glott på serier hela dagen. True Blood, Once Upon A time och Grimm.

3. Åsså tog jag långpasset på löpbandet. Blev iaf 2 dagar med träning den här veckan. Det är jag nöjd med. Vikten gick också nedåt. -1,7 kg tog jag. Mycket nöjd.

Väder: Några minusgrader.

Ätit idag:
Frukost: 1 kokt ägg, 2 finncrisp med bregott och mjukost. Kesella. Kaffe med grädde.
Lunch: Inget
Mellis: 3 finncrisp med bregott och mjukost. 2 ölkorv. Kaffe med grädde.
Middag: Köttfärsgryta med kikärtor. Avokado, tomatskivor. 1 glas vatten.
Kvällis: Kaffe med grädde. 1 ruta mörk choklad.

Dagens kcal: 1823
Dagens kh: 75 g

Tränat:
Löpband - veckans långpass
82 min

5,82 km
14:05 min/km
4,26 km/h

Inga kommentarer: