tisdag, januari 03, 2012

3/1-2012


Dagens bild
: Idag blev det köttbullar med hemmagjord rödbetssallad och mozarellasallad till middag. Jag har verkligen fått till den här rödbetssalladen. Så himla god är den.

Veckodag: tisdag
Jobbat: 9-17
3 x Snackigt om dagen:
1. Har mått sjukt dåligt hela dagen pga huvudvärk, så klockan 4 imorse så beslutade jag mig för att stanna hemma och jobba. Har tagit det lugnt och låtit min kära kollega jobba häcken av sig istället. Men hon verkade nöjd med det. Tur man har bra kollegor.

2. Imorgon kommer äntligen Vattenfall och rörmokaren och fixar felet med våra vattenrör. Det är huvudavstägningsmojängen som inte kan stängas pga ihoptorkade packningar. Så de ska byta till något mordernare och bättre. Hoppas det inte blir alltför svettig räkning. Sen kan äntligen vår trasiga köksblandare bytas.

3. Så ingen träning idag heller.

Väder: Tydligen är det storm därute (enligt J) men när jag gick ut till soptunnan så blåste det bara lite. Stockholmare!

Ätit idag:
Frukost: Finncrisp med bregott och mjukost. 1 kokt ägg med kaviar och majonnäs. Kaffe med grädde.
Lunch: Lc-bröd med bregott och kokt ägg och majonnäs. Kaffe med grädde.
Mellis: Inget
Middag: Köttbullar, rödbetssallad, mozarellasallad. Kaffe med grädde.
Kvällis: Inget

Dagens kcal: 1644 kcal
Dagens kh: 63 g

Tränat: Vilodag

Inga kommentarer: