onsdag, januari 04, 2012

4/1-2012

Dagens bild: Idag blev det lchf-snabbmat. Två ägg stekta med parmesan. Mozarellakulor. Hemmagjord rödbetssallad och bacon. Mumsigt som tusan var det. Man tror inte det när man ser bilden tyvärr. Jag var för hungrig för att få till en fin bild. 

Veckodag: onsdag
Jobbat: 5:30-16:30
3 x Snackigt om dagen:
1. Lång dag på jobbet idag.

2. Imorgon är det halvdag och sen är det helg. Å så skönt!

3. Har ni också fastnat för Wordfeud? Jag älskar det där spelet sjukt mycket. Om ni vill spela så kallar jag mig för mattalibanen. Men jag vill bara spela strict. Så adda mig. Men jag är inte lätt att spela mot eftersom jag är grymt taktisk. Blev tom kallad för fuskare förra veckan. Haha. Om de bara visste hur mycket jag hatar fuskare. Varför spela om man inte kan spela utan att fuska? Om jag misstänker nån fuska så skriker jag iaf inte ut det utan ser det som en utmaning att vinna mot en dator istället. Bättre träning finns ju inte. Sen vill jag bara säga att iPhone 4s är bästa mobilen jag haft. Okej jag har bara haft den i 3 veckor nu men den är verkligen sjukt bra. Iaf jämfört med alla andra mobiler jag haft sen 90-talet.

Väder: Stormigt och blött.

Ätit idag:
Frukost: Kesella. Lchf-morotsfralla med bregott och mjukost. Äckelkaffe med UHT-strålad mjölk.
Lunch: Pulled beef med bea och mozarellasallad.
Mellis: Inget
Middag: 2 stekta ägg med parmesan, bacon, rödbetssallad och mozarellakulor. 1 glas vatten.
Kvällis: Kaffe med grädde. 1 ruta mörk choklad. Några Grok ostknappar.

Dagens kcal: 1551 kcal
Dagens kh: 29 g

Tränat: Vilodag

Inga kommentarer: