tisdag, januari 10, 2012

10/1-2012



Dagens bild
: Blev ingen bild idag. Åt ju kålpudding idag också =) nam!

Veckodag: tisdag
Jobbat: 8:30 - 16:30
3 x Snackigt om dagen:
1. Ganska jobbig dag på jobbet idag. Mycket puckar och många bollar att hålla reda på i huvudet.

2. Grymt bra mat- och träningsdag idag. Enda kruxet är att jag verkar ha ätit för lite kalorier men jag känner mig inte hungrig så därför vägrar jag äta mer. Jag ska  ju lära mig att lyssna på min kropp och inte stirra blint på en kalorimätare. Jag får väl äta mer imorgon om jag känner mig hungrig.

3. Kul att träna med J.

Väder: -5 grader och fick skrapa rutorna idag igen

Ätit idag:
Frukost: Äggröra. 1 kopp ekologiskt äppelte.
Lunch: Köttfärsgryta med tomatsallad. 1 glas vatten.
Mellis: Inget
Middag: Kålpudding, lingonsylt. 1 glas vatten.
Kvällis: Kaffe med grädde. 1 finncrisp med bregott och mjukost. 1 ruta mörk choklad.

Dagens kcal: 1162
Dagens kh: 42 g

Tränat:
Motionscykel
15 min

6,41 km
02:20 min/km
25,64 km/h

Styrketräning
45 min

Pass 2 - Ben & Mage
Draken 2x10
Armbåge till knä 3x10
Plankan 3x30 s
Axelklappar 3x10
Bålrotation liggande viktskiva 3x10
Höftlyft ett ben 3x10

Inga kommentarer: