söndag, januari 22, 2012

22/1-2012



Dagens bild
: Kycklinglår med ugnsrostade morötter och yoghurtsås med vitlök.

Veckodag: söndag
Jobbat:
3 x Snackigt om dagen:
1. En helt underbar helg. I fredags var J´s killgäng här och åt upp en hel plåt smörgåstårta på 5 man. Kanske inte just det som var underbarast, men de är ganska mysiga de där killarna. OE hade varit till Nespressobutiken på Kungsgatan och handlat på sig kaffekapslar till mig tex. Sånt är underbart.

2. Igår lördag var vi och hälsade på en söt liten nyfödd kille och fikade tillsammans med underbara vänner. Sånt är underbart.

3. Idag har vi tränat. Jag har lärt mig stycka kyckling. Jag har bakat bullar. Sånt är underbart. Och snart ska jag sova och imorgon jobbar jag hemma.

Väder: Snö och några minusgrader.

Ätit idag:
Frukost: 1 finncrisp med ost. 1 ölkorv. Mjukost. Kokt ägg med kaviar. Kaffe med grädde.
Lunch: 1 finncrisp med ost. 1 ölkorv. Mjukost. Brie med agave. Kaffe med grädde.
Mellis: Inget
Middag: Kycklinglår med ugnsrostade morötter. Yoghurtsås. 1 glas vatten.
Kvällis: Kaffe med grädde. 1 nybakad bulle.

Dagens kcal: 1798
Dagens kh: 90 g

Tränat:
 Löpband
20 min

1,49 km
13:25 min/km
4,47 km/h

Styrketräning
35 min

Pass 3 - Armar & Axlar 
3x10 alla övningar 
Axellyft åt sidan 3 kg 
Shrugs 4 kg 
Hammercurl 4 kg 
Tricepspress kettlebell 8 kg 
Koncentrationscurl 4 kg

Inga kommentarer: