tisdag, mars 06, 2012

6/3-2012



Dagens bild
: Älgkorv från Bondens matbod i Siggesta. Bjöd detta till blomkålsmos med salladslök och syltad tomat.

Veckodag: tisdag
Jobbat: 9-17
3 x Snackigt om dagen:
1. Vi har haft lite omorganisation på jobbet och gått ihop med avdelningar i både Norge och Finland. Finnarna kan inte svenska så nu för tiden måste vi ha våra gruppmöten på engelska. Jag tycker det är lite jobbigt men det känns samtidigt lite kul och spännande för jag behöver verkligen träna på min engelska.

2. Jag längtar efter våren... känns som att den snart är på gång.

3. Jag har sån tur som har J. Jag kan verkligen prata med honom om allt och det är skönt att ha honom som bollplank gällande jobb och allt annat i livet.

Väder: Soligt och kallt

Ätit idag:
Frukost: Äggröra, 1 glas vatten.
Lunch: Rester från gårdagens köttförsröra med feta, morot och bönröra.
Mellis: Inget
Middag: Älgkorv, blomkålsmos, syltad tomat, starksenap. 1 glas vatten.
Kvällis: Kaffe med grädde.

Dagens kcal: --
Dagens kh: --

Tränat:
 Löpband
31 min

1,8 km
17:13 min/km
3,48 km/h

Inga kommentarer: