tisdag, mars 13, 2012

13/3-2012

Pulled beef med broccolipuré och slow cooked tomater åt vi i lördags när vi fick lite middagsgäster. Och hemmagjord bearnaise förstås. Syns bara inte på bilden.
yam... mina långstekta tomater
Köttfärssröra med rester av lördagens broccolipuré
Gjorde en hemmagjord rödbetssallad till dagens middag

Dagens bild: Lördagens middag översta 2 bilderna och dagens middag 2 understa bilderna.

Veckodag: tisdag
Jobbat: 6:30-15
3 x Snackigt om dagen:
1. Idag vaknade jag kl 5 och åkte till jobbet så jag var där tidigt som tusan. Det är faktiskt grymt skönt att slippa de värsta Stockholms-köerna.

2. Slutade tidigt och åkte och hämtade Felix och sen åkte vi och handlade.

3. Imorgon ska jag klippa mig. Yesus vad skönt det ska bli.

Väder: Fint och torrt. Vår i luften. +10 grader.

Ätit idag:
Frukost: Yoghurt, äppelmos, kanel, kokosolja. 2 finncrisp med ost och skinka. Kaffe med mjölk.
Lunch: Exakt samma som till frukost.
Mellis: Inget
Middag: Köttfärsröra, rödbetssallad, lite broccolipuré, syltad tomat. 1 glas vatten.
Kvällis: Kaffe med grädde. 1 ruta mörk choklad.

Dagens kcal: --
Dagens kh: --

Tränat:
Löpband
15 min

1,11 km
13:31 min/km
4,44 km/h

Inga kommentarer: