torsdag, mars 15, 2012

15/3-2012



Dagens bild
: Har blivit mycket rester hela veckan, så också idag. Blev mycket över från lördagens pulled beef så jag åt det idag också tillsammans med en nygjord rödbetssallad.

Veckodag: torsdag
Jobbat: 7-16
3 x Snackigt om dagen:
1. Det är verkligen sjukt mycket nu igen. Både privat och på jobbet. På jobbet har vi en av våra största projekt där typ 75% av it-avdelningen är involverade. Så nästa helg när vi går live så kommer alla vara på plats och jobba hela helgen för att precis alla system på vårt jobb berörs av denna ändring. En helt sjukt dyr förändring men nödvändig för att vi ska bli samspelta över hela världen. Kul men asjobbigt.

2. Privat är det begravning samtidigt, så dagen innan vi ska jobba hela helgen så är det begravning. Men vi var och shoppade i helgen som var så kläderna är klara. Det enda jag fortfarande är osäker på är vad jag ska ha för skor. Det är en sån dum årstid nu.

3. Idag börja J prata om att han tycker jag ska ta 3-4 månader tjänstledig och bara ta hand om mig själv. Han tycker att vi har råd med det. Det är en helt klart skön tanke. Tänk vilken dröm att bara ta ledigt i 3 månader och bara vara för sig själv, ta hand om sig själv och skita i allt annat. Han tittade verkligen allvarligt på mig och tyckte att jag imorgon skulle kolla med min chef hur långt i förväg de måste få in min tjänstledighetsansökan. Får man göra sånt bara sådär utan någon annan anledning än att jag ska ta hand om mig själv?

Väder: Soligt och +10 grader

Ätit idag:
Frukost: 2 finncrisp med ost och skinka. Kaffe med mjölk. Kesella med äppelmos, kanel och kokosolja.
Lunch: Pulled beef, bea, morötter. 1 glas vatten.
Mellis: Kaffe med mjölk.
Middag: Pulled beef, rödbetssallad, morötter, bea. 1 glas vatten.
Kvällis: Kaffe med grädde. 1 ruta mörk choklad. Några grokisar.

Dagens kcal: --
Dagens kh: --

Tränat: --

Inga kommentarer: