fredag, mars 09, 2012

9/3-2012



Dagens bild
: Idag gjorde jag lchf-muffins med hallon till kvällsfikat. Blev verkligen jättelyckade.

Veckodag: fredag
Jobbat: 7-17
3 x Snackigt om dagen:
1. Idag var jag och besiktade bilen och den gick igenom utan problem. Enda anmärkningen var en spricka jag har på vindrutan men den behövde jag inte återkomma med för ombesiktning, bara den fixas så snart som möjligt. Och det tänker jag fixa till våren när alla vinterdäck är borta från alla bilarna därute i Stockholmstrafiken.

2. Mår illa och är trött så jag ska i säng så fort The Voice är slut. Ska upp tidigt imorgon för att skjutsa Tuva till stallet.

3. Blev ingen träning idag. Förhoppningsvis tränar inte J när han kommer hem inatt från sin träff med sitt killgäng. Annars får jag pröjsa 10k till honom.

Väder: Torrt och plusgrader så jag kunde tvätta bilen

Ätit idag:
Frukost: 2 kokta ägg med majonnäs. 1 skiva lchf-bröd med ost och skinka. Kaffe med grädde.
Lunch: Kesella med blåbär. 2 skivor lchf-bröd med ost. Kaffe med grädde.
Mellis: --
Middag: Rester av korvstroganoffen från igår. 1 glas vatten.
Kvällis: Lchf-muffins. Kaffe med grädde.

Dagens kcal: --
Dagens kh: --

Tränat: Vilodag

Inga kommentarer: