onsdag, juli 22, 2009

Tuva och Bosse


2 kommentarer:

Tina T. sa...

åhhh, mina (era) små fisar. De ser ut att ha det riktigt bra. Jag sitter på Gotland och har faktiskt tänkt på dem en hel del den här veckan, svärmor har två katter som jagar ödlor och beter sig, då tänker jag på B&K. Bosse hade garanterat kommit hem med allehanda smådjur;). Ja, Kerstin är ju lite till åren och ska väl få bli lite lat och tjock de sista åren....roligt att hon fortfarande ÄLSKAR J. så mycket. Har Bosse skärp till sig med attackerna? Han ser ut att må på bilden i alla fall. Jag blir så glad och varm i hjärtat när jag märker att de får så mycket kärlek av er alla. KRAMAR
Tina med familj.
Hälsa älsklingaran från (gamla) mamma:)

Trillian sa...

Ja Bosse är hur go som helst nu. Det har inte hänt några incidenter alls på väldigt länge. Så jag hoppas att han lugnat ner sig. Vi älskar verkligen de här två katterna och vi är jättenöjda allihopa med att vi valde att låta de flytta hem till oss. Har blivit en helt annan stämning här hemma. Den har väl alltid varit god, men det har blivit en annan nivå med djur i huset. Så tack igen för att vi fick katterna.