måndag, juli 20, 2009

Mitt jobb rockar

Första dagen på jobbet efter två veckor semester ser man inte fram emot. Typ aldrig! Men när jag kom till jobbet så hade jag 0 ärenden i HelpDesk och endast 171 mail, varav 100 var systemmail. Så när halva dagen hade gått så hade jag fått asmycket gjort och kände att jag bara kunde sitta och njuta av tillvaron och uppdatera lite dokument. Vilket jag också gjorde. Fantastiskt att det kan vara såhär att komma tillbaka. Jag som var nervös över att vara helt själv nu när mina två klippor till kollegor har semester samtidigt och jag skulle få vara själv för första gången.

2 kommentarer:

Petra C sa...

Åhå... jag är inte alls avundsjuk. Inte alls. Var ledig första veckan i juli - alltså EN vecka - och det tog två dagar att komma ikapp mailen. Bävar för att komma tillbaka igen i augusti när jag varit ledig tre veckor. Smygläste mailen igår, inte bra :( Funderar på att låsa in mobilen någonstans så att jag inte kan synka den.

KRAM P.

Trillian sa...

Stackars dig! *Styrkekramar*