söndag, juli 19, 2009

Nöjd

Jag är fortfarande toknöjd över min nya frisyr. Så skönt med kort hår. Man kan i princip bara dra fingrarna genom håret när jag duschat och så är det klart.

Idag åkte John hem igen. Jag och Felix skjutsade hem honom, han verkade verkligen trivas hos oss. Och det var så sjukt för när vi kom hem till dem så visade det sig att de bodde mittemot oss när jag bodde i Salem, efter att jag och barnens pappa separerat. Kände igen Johns mamma litegrand. Hon gav mig för övrigt en blomma (får se hur länge den överlever). De hade iaf bott på samma ställe sen 1996. Så konstigt att man bor så nära en annan människa i nästan 3 år och inte får någon som helst kontakt på hela tiden. Men kul att John och Felix trivs så bra ihop.

Imorgon är det jobb igen och jag har inte ångest alls över det. Och nej jag är inte ett dugg ironisk nu. Jag har verkligen inte ångest. Det skulle vara skönt att fortsätta ha semester. Såklart! Men nu har jag inte det och jag har ingen ångest över att jag ska tillbaka till jobbet. En otroligt befriande känsla.

Inga kommentarer: