onsdag, februari 18, 2009

Pluggar inför jobbintervjun imorgon

Sitter och planerar och pluggar på inför morgondagens jobbintervju. Ska bli jättekul och spännande att se vad det är för ett företag och vad det är för roligt uppdrag man har att se fram emot. När jag berättade för en av mina vänner på jobbet att jag skulle på intervju där, så sa hon "när börjar du?". Då sa jag "hold you horses, det här är än så länge bara första gallringen". Då sa hon "så fort du kommer dit så är det klappat och klart, de kommer se vilken underbar person du är". Snällt sagt, men hon är lite partiskt tror jag. Hon tyckte även att jag kunde använda henne som en kollegareferens.

Känns skitbra just nu. J köpte en ny tröja och en ny kofta till mig som jag ska ha på mig imorgon också. Så nu kommer jag känna mig riktigt fin. Han försökte även hitta ett par skor till mig men det lyckades vi inte med. Nåväl, det är ju inte direkt så att det saknas skor i det här huset.

Håll alla tummar och tår ni har imorgon. Jag är inte supernervös men lite pirr i magen har jag allt.

Inga kommentarer: