lördag, november 21, 2009

Tjejmiddag igår

Riktigt trevligt hade vi. Det var hemma hos en av mina kollegor. Eftersom vi jobbar med IT så är vi tjejer i minoritet på jobbet, så AC bjöd alla tjejer. Vi blev 6 av totalt 8. Kul initiativ. Jag var den enda som inte drack så när vi sen skulle åka hem så trängde sig 5 tjejer in i min lilla Mini Cooper. Herregud, tur att inte polisen dök upp, för då hade vi fått böta rejält. Men vi skrattade så vi grät. Själv fastnade jag mellan ratten och mitt säte innan vi åkte iväg. Nåväl jag skjutsade de bara en kort bit till pendeltåget. Så att inte nån satt med bälten på och att det var snortrångt får man ta. Tänk hur vi åkte på 80-talet när man skulle hem efter discot. Vi kunde vara 5-6 pers som satt och låg på varandra om vartannat i baksätet. Trafiksäkerhet när den är som bäst.

Inga kommentarer: