torsdag, november 05, 2009

Ledig i två dagar

Hääärligt. Jag gick upp tillsammans med J och Felix kl 06:30. Fixade äggröra till Felix och vinkade sen av dem i nattlinnet. Nattlinnet som jag för övrigt aldrig har på mig på natten utan bara som klädesplagg på morgonen. Så egentligen borde jag kalla den för morgonlinne. Spelar ingen roll hur kallt det är, jag kan inte sova med kläder på mig. Obekvämt. Har precis duschat och nu lyssnar jag på David Bowies låt Starman och sjunger med högt. La la la la lalalala lala la la lalala la lalala la.


Idag ska jag fixa med lite grejer här hemma och åka iväg och fixa med det sista till Ankas och P´s bröllopspresent. Sen ska jag hämta Felix från skolan. Funderar lite på om jag ska åka med Felix och mig själv till frisören efter det. Vi får se, de brukar tyvärr vara fullbokade... typ JÄMT. Imorgon ska jag åka hem till Ankas underbara syster och vara där hela dagen och hjälpa till att fixa med mat mm till lördagens bröllop.

Inga kommentarer: